Un site este cartea de vizită online a afacerii dumneavoastră. Dacă afacerea se desfășoară preponderent online, cu atât mai multă greutate va avea impactul website-ului dumneavoastră asupra percepției clienților asupra dumneavoastră.
Sunt foarte multe opțiuni atunci când vine vorba de crearea unui site pentru afacerea dumneavoastră, și din această cauză decizia trebuie cântărită cu mare grijă. Sunt unii furnizori de astfel de servicii care oferă acest tip de servicii la prețuri foarte scăzute. În acest caz trebuie să înțelegeți că probabil viitorul site al dumneavoastră va însemna un șablon replicat de zeci de ori. Astfel ceea ce veți obține va fi un website, care s-ar putea să fie izbitor de asemănător cu al concurenței. Pentru un crearea unui site cu un nivel de personalizare mai mare e nevoie de ceva cunoștințe de programare, iar implicarea unui programator va urca de asemenea prețul.
Mai apoi, este extrem de important ca siteul dumneavoastră să se armonizeze cu imaginea generală a brandului dumneavoastră. Dacă de exemplu, dețineți un magazin fizic, cu un aspect retro, dar siteul este unul modern, desigur că în contact cu magazinul fizic va exista o discrepanță între cele două și va creea confuzie, sau va lăsa impresia de neprofesionalism. Este important ca persona care vă crează siteul să înțeleagă care vă sunt valorile brandului, iar dacă ele nu au fost stabilite, să încerce împreună cu dumneavoastră să le descopere.
Este important de asemenea să fie cât de cât la curent cu simbolistica culorilor, cu exprimarea fonturilor (felul de text folosit), să aibă un pic de simț ar proporțiilor. Desigur, o temă cumpărată elimină multe din aceste necesități, dar înlătură și gradul de personalizare și adaptare la brand.
Mai apoi, un lucru extrem de important în ce privește crearea siteului dumneavoastră este că acesta ar trebui construit și din punct de vedere al SEO-ului. Sunt multe entități care spun că fac optimizare SEO, dar adevărul că prima pagină de rezultate Google afișează doar 9 rezultate. De aici se înțelege că nu toți care spun și fac asta, sau cel puțin nu în mod eficient. În ce privește rezultatele, ar trebui chestionați asupra acestora. Astfel vă veți da seama dacă aveți de-a face cu cineva care spune, dar nu reușește sau cu cineva care știe ce face și are experiența necesară. Dacă website-ul nu este optimizat SEO de la crearea acestuia, s-ar putea să vă coste mult mai mult să o faceți după aceea. Una este să optimizați SEO o sută de produse de la bun început, de când sunt urcate pe site, și alta este ca toate aceste o sută de produse să fie luate la mână unul câte unul și optimizate.
Sunt multe de cântărit în alegerea unui furnizor, și bugetul va juca un rol major, desigur în acestă decizie. Însă, trebuie ca decizia să aibă și această componentă a calculelor făcute pe termen mediu și lung.
Ceea ce oferim noi, este un serviciu de creare site integrat, axat pe rezultate. Pentru mai multe detalii vă rugăm verificați și lista din secțiunea SERVICII.