Fluturași

Fluturașii sunt cea mai comună formă de marketing. Ei au menirea de-a informa oamenii despre existența produsului sau serviciului dumneavoastră. Grafica unui fluturaș vă poate distinge în mulțimea de oferte, sau nu. Un fluturaș comun, fără o grafică care să suscite un minim de interes, va ajunge repede la un loc cu toate celelalte materiale publicitare.
Fluturașii pot fi o bună unealtă de marketing. De obicei sunt plasați în cutiile poștale, iar momentul când sunt ridicați de acolo, este, în general, momentul când oamenii se întorc spre casă. În acest fel, dacă persoana respectivă este interesată de serviciul sau produsul dumneavoastră, va pune bine fluturașul, sau va accesa chiar atunci metodele prin care poate afla mai multe despre dumnevoastră (website, rețele sociale, etc). Nu cred că un rezultat similar ar avea și fluturașii împărțiți în anumite locuri, de exemplu pe stradă, la semafor etc. Deși persoana poate fi interesată de produsul sau serviciul dumneavoastră va trebui să ducă cu el fluturașul până în locul în care va avea acces la modalitatea de-a intra în contact cu dumnevoastră. Cel mai probabil, din comoditate nu va face aceasta. Nu astfel stă treaba și cu fluturașii distribuiți în apropierea magazinului sau a sediului dumneavoastră. Un acces rapid către produs sau serviciu va avea rezultate pozitive.
Cu toate că este o unealtă destul de puternică de marketing, veți întâmpina probleme cu plasarea acestora. Societățile comerciale care au angajat personal pentru acest serviciu, au angajat cu siguranță personal necalificat și de multe ori zilieri. Angajații nu sunt de învinuit, dar puteți să realizați cam care sunt șansele ca toți fluturașii dumneavoastră să ajungă unde trebuie. În aceste condiții, poate cel mai bine ar fi dacă ați putea găsi persoane de încredere din cercul apropiat, sau chiar dumneavoastră, care să se ocupe de distribuirea lor.
Fluturașii pot fi o bună unealtă de marketing. De obicei sunt plasați în cutiile poștale, iar momentul când sunt ridicați de acolo, este, în general, momentul când oamenii se întorc spre casă. În acest fel, dacă persoana respectivă este interesată de serviciul sau produsul dumneavoastră, va pune bine fluturașul, sau va accesa chiar atunci metodele prin care poate afla mai multe despre dumnevoastră (website, rețele sociale, etc). Nu cred că un rezultat similar ar avea și fluturașii împărțiți în anumite locuri, de exemplu pe stradă, la semafor etc. Deși persoana poate fi interesată de produsul sau serviciul dumneavoastră va trebui să ducă cu el fluturașul până în locul în care va avea acces la modalitatea de-a intra în contact cu dumnevoastră. Cel mai probabil, din comoditate nu va face aceasta. Nu astfel stă treaba și cu fluturașii distribuiți în apropierea magazinului sau a sediului dumneavoastră. Un acces rapid către produs sau serviciu va avea rezultate pozitive.
Cu toate că este o unealtă destul de puternică de marketing, veți întâmpina probleme cu plasarea acestora. Societățile comerciale care au angajat personal pentru acest serviciu, au angajat cu siguranță personal necalificat și de multe ori zilieri. Angajații nu sunt de învinuit, dar puteți să realizați cam care sunt șansele ca toți fluturașii dumneavoastră să ajungă unde trebuie. În aceste condiții, poate cel mai bine ar fi dacă ați putea găsi persoane de încredere din cercul apropiat, sau chiar dumneavoastră, care să se ocupe de distribuirea lor.