Panouri stradale

Este una din cele mai folosite metode de promovare în masă. Este la limita de jos a bugetului, în limita de sus aflându-se metodele de expunere în masă, televiziunea și radioul.
Sunt câteva lucruri de care va trebui să țineți cont atunci când vă gândiți la grafica unui astfel de panou stradal. În primul rând, puține cuvinte. Exceptând faptul că va fi amplasat într-un spațiu unde există locuri de așteptare, adică stații de tren, metrou, autobuz, timpul de expunere la acel panou va fi unul destul de scurt, așa încât persoana nu va avea timp să citească o întreagă poveste. Nu puteți prezenta întreaga poveste a brandului dumneavoastră - va trebui să vă axați pe un avantaj, un beneficiu al serviciului sau al produsului dumneavoastră. Fontul trebuie să fie unul foarte lizibil. Nu cred că vor fi multe persoane care vor descifra hieroglife egiptene de pe panoul dumneavoastră. Desigur, grafica va trebui să fie în conformitate cu valorile brandului dumneavoastră. Un exemplu grăitor în această direcție, și în orice formă de promovare, este Telekom și a lor magenta.
Dacă se găsesc elemente cu care să se atragă atenția, cu atât mai bine. Sunt unele panouri care au elemente grafice ieșite în relief, tocmai pentru a ieși din comun și a atrage. Aceasta are de-a face cu a provoca tiparele de gândire, și în acest fel atrag atenția asupra lor.
Sunt câteva lucruri de care va trebui să țineți cont atunci când vă gândiți la grafica unui astfel de panou stradal. În primul rând, puține cuvinte. Exceptând faptul că va fi amplasat într-un spațiu unde există locuri de așteptare, adică stații de tren, metrou, autobuz, timpul de expunere la acel panou va fi unul destul de scurt, așa încât persoana nu va avea timp să citească o întreagă poveste. Nu puteți prezenta întreaga poveste a brandului dumneavoastră - va trebui să vă axați pe un avantaj, un beneficiu al serviciului sau al produsului dumneavoastră. Fontul trebuie să fie unul foarte lizibil. Nu cred că vor fi multe persoane care vor descifra hieroglife egiptene de pe panoul dumneavoastră. Desigur, grafica va trebui să fie în conformitate cu valorile brandului dumneavoastră. Un exemplu grăitor în această direcție, și în orice formă de promovare, este Telekom și a lor magenta.
Dacă se găsesc elemente cu care să se atragă atenția, cu atât mai bine. Sunt unele panouri care au elemente grafice ieșite în relief, tocmai pentru a ieși din comun și a atrage. Aceasta are de-a face cu a provoca tiparele de gândire, și în acest fel atrag atenția asupra lor.