De ce Tudosoiu?
Pentru că vă vom crea logo-ul de care aveți nevoie, nu doar un logo frumos, dar care transmite insuficient sau deloc.
Logo-ul (sigla) este probabil cel mai expus simbol, cea mai prezentă imagine a afacerii dumneavoastră, de aceea trebuie acordată o atenție deosebită creării acestuia, pentru a fi siguri că transmite mesajul corect.
Nouă ne plac afacerile corecte, win-win. Logo-ul se plătește la finalul procesului de creație, dacă rezultatul final corespunde cu ceea ce doriți pentru afacerea dumneavoastră. Da, suntem atât de încrezători că vă putem livra logo-ul de care aveți nevoie!
Alte logo-uri create
Ce este un logo, o siglă?
Logo-ul este o reprezentare grafică creată digital. Desigur, deși macheta unui logo poate fi schițată, desenată pe hârtie, în final aceasta va fi transcrisă în format digital. Este nevoie de acest procedeu deoarece orice reproducere în masă, cu scop publicitar, necesită prelucrare digitală.
Logo-ul este o reprezentare grafică, iar de multe ori se încearcă încorporarea produsului sau serviciului în acest simbol. De exemplu, pentru o firmă de construcții mică, se încorporează în design una sau mai multe case. În logo-ul unei companii mari de construcții, cel mai probabil, se vor regăsi clădiri mari, zgârie-nori, clădiri de birouri etc. Lucrurile nu ar trebui să fie așa pentru că logo-ul nu va mai fi unic, ci comun, va fi mai greu de recunoscut și identificat în piață. Logo-ul ar trebui să fie o reprezentare subtilă, în modul ideal, a produsului sau serviciului societății. Dacă acest lucru nu este posibil deoarece se fac logo-uri de peste 100 de ani, deci e greu să vii cu ceva total nou și nemaivăzut, se poate alege un simbol abstract sau fără legătură cu produsul sau serviciul respectiv. Cel mai bun exemplu în acest sens îl reprezintă logo-urile Adidas și Nike. Pentru Adidas sunt cele 3 dungi care simbolizează o încălțare sport, iar pentru Nike, aripa zeiței din Grecia Antică, Nike.
Un rol major în unicitatea unui logo îl are alegerea numelui brandului. Cu cât este mai puțin întâlnit pe piață, cu atât mai ușoară este crearea unui logo unicat, pentru că de cele mai multe ori, în 99.9% din cazuri, numele se regăsește în logo.
Considerente despre logo (siglă)
Deși are un impact foarte mare în reamintirea și identificarea unui produs sau serviciu, așadar un impact foarte mare în vânzări, logo-ul nu este atotputernic. Logo-ul de sine stătător nu are o putere foarte mare. Spun acest lucru pentru a înțelege că designul și conceptul unui logo trebuiesc integrate în viziunea generală de brand. Desigur, dacă ai o afacere la început de drum, fără un buget foarte mare pentru logo, se poate alege o variantă de început, adică fără toate cele scrise mai sus. Însă, pe viitor, poate va trebui să iei în considerare un rebranding al produsului sau serviciului, care să implice schimbarea numelui brandului și / sau logo. Acest moment nu poate fi în schimb amânat prea mult, ci el ar trebui să aibă loc înainte ca brandul să devină cunoscu și recunoscut, deci atunci când o eventuală schimbare de brand ar putea duce la scăderea vânzărilor, neacoperită de noile vânzări. În acest punct ar fi necesar un buget destul de mare pentru informarea clienților despre această schimbare.
De aceea, este bine să vă gândiți încă de la bun început ce doriți să faceți cu noul business și cât doriți să investiți în fază incipientă și cât veți investi mai târziu. Dacă veți calcula totul și vă asumați anumite decizii, lucrurile pot merge în oricare direcție: fie cu o investiție limitată și cu riscul ca pe parcurs să fie nevoie de un rebranding, fie cu o investiție suficientă, care va duce la stabilirea unui brand încă de la început.